Tuesday, November 13, 2007

de laatste week Kreta



























Op dinsdag waren bijna alle toeristen uit Bali vertrokken. Iedereen was de boel aan het sluiten. Uiteindelijk was er nog maar 1 restaurant open en de StarBar. Weinig keus, lekker makkelijk. Iedereen zat er. Geri & Kim (vaste gasten in Bali en inmiddels goede vrienden geworden), Tony (van het internetcafe), Pete (voorheen barman van de Pirates) met zijn nieuwe vriendin Vera. Bij toeval allemaal engelsen. En natuurlijk de Bali-people. Veel tavli gespeeld.

Vasilis van Posto was het terras aan het opruimen maar had speciaal voor mij de internetverbinding nog open staan. Dus daar zat ik met mijn laptopje tussen de opgestapelde stoelen... Het was overigens nog prima weer.
Verder nog een keertje naar Rethimnon (markt) geweest; naar Roumeli (bij de illegale rakistokerij); bij Mascha en de kids langs geweest en bij mijn vriendinnetjes op de farma van Kostas in Panormos.

En natuurlijk mijn kamer opgeruimd en koffer gepakt. Gelukkig kan ik mijn spullen in het huisje laten staan. Op maandagmorgen 5 november vloog ik (voor de 3e keer dit seizoen) terug naar Nederland. Ditmaal met Olympic via Athene omdat er geen charters meer vanuit Kreta gingen.

No comments: