Thursday, July 12, 2007

mijn zus opeens in Bali

...en toen opeens.... op zaterdagmorgen terwijl ik net het verhaal van de fee Esmeralda verteld had, stonden mijn zusje en zwager, Judy en Dolf, voor mijn neus. Ik kon mijn ogen niet geloven. Zij waren toch op vakantie met de motor! Ja, dat was de bedoeling maar ze waren compleet weggespoeld op de camping dus snel besloten een last minute te boeken. En wat bleek: een weekje Kreta was het goedkoopst. 163 euro incl. acco weliswaar in Chersonissos (of all places) maar dat gaf niet.... Afin, toen zijn ze meegelopen op zoek naar de fee en Floor die de fee speelde had het eerst niet eens door; ze was zo verdiept in haar rol.. maar opeens zag ze daar haar vader en moeder.. Het was echt komisch om haar reactie te zien; ze keek uiteraard zeer verbaasd, moest lachen maar kwam toch weer snel terug in haar rol als Esmeralda! Judy en Dolf zijn een nachtje gebleven, we hebben gezellig met elkaar gegeten en zondagavond zijn ze weer richting het oosten gegaan om ook nog wat andere plekjes van Kreta te bekijken. De planning is nl. al dat ze in september hier zullen komen.


1 comment:

Judy said...

Hai Sis,

Zo dat was wel een leuke verrassing toch? Ik heb een leuke foto van jou verbaasde gezicht, die zal ik op mijn eigen blog plaatsen. Was kort maar vond het erg leuk, en we zien je weer in september. xXx